به گزارش روابط عمومی بهزیستی چهاربرج،
این دیدار که در محل دادگستری چهاربرج برگزار شد، رؤسای ادارات ضمن تبریک این هفته، بر لزوم تقویت تعاملات بینبخشی و همکاریهای مشترک در راستای خدمترسانی هرچه بهتر به شهروندان تأکید کردند.
در این نشست، پورحسین، رئیس اداره بهزیستی چهاربرج ضمن تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و گرامیداشت مقام شهدای هفتم تیر، از مساعدت و همیاری مجموعه دادگستری در خصوص اجرای احکام جایگزین حبس (تهیه بستههای معیشتی) برای جامعه هدف این نهاد، قدردانی کرد.
وی با اشاره به تأثیر مثبت این اقدام در کاهش آسیبهای اجتماعی و حمایت از مددجویان تحت پوشش، تداوم این امر را یکی از اولویتهای کمکرسانی به نیازمندان و جامعه هدف اداره بهزیستی برشمرد و بر آمادگی این اداره برای استمرار همکاری های فی مابین در این حوزه تأکید کرد.
گفتنی است در پایان این دیدار، حاضرین، بار دیگر بر عزم جدی خود برای استمرار تعاملات سازنده با مجموعه قضایی شهرستان تأکید کردند.












نظر شما